منو و محصولات
0
منو و محصولات
0

سوالات متداول

لوگوی خطی تالینام
  • آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

        اگر در زمان تحویل گرفتن کالا از پست و یا شرکت های باربری متوجه اشکال در شکل فیزیکی کالا شدید، از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.


        در صورتی که پس از 48 ساعت اول از زمان تحویل گرفتن کالا متوجه مشکل شدید، با پشتیبانی سایت جهت انجام مقدمات لازم در تعویض و جایگزینی کالا اقدام نمائید.

        مشکلاتی که پس از 48 ساعت از زمان تحویل کالا بروز نماید، مشمول خدمات پس از فروش (گارانتی) گردیده که می بایست با نزدیکترین نمایندگی جهت دریافت خدمات تماس گرفته شود. ضمنا” واحد پشتیبانی سایت آماده کمک به شما جهت تسهیل در دریافت خدمات گارانتی کالاها می باشد.

  • آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

        متاسفانه خیر. از پذیرش هر گونه چک بانکی معذوریم.

  • آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خودم رو ثبت کنم؟

       بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارشات خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعات‏‌ها غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح ) و روزهای تعطیل ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد انجام خواهد شد.

  • آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

        گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

  • با استفاده از کارت کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

        شما می توانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه تالینام، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.